25 sep. 2007

20 årig bragd

Fan, man kan ju inte bara vara nyttig och röra på sig - i dag är jag bakis. Jag och maken har varit tillsammans i 20 år. Helt otroliga 20 år, att man har lyckats med det är ju en bragd. Mamma, som har varit gift tre gånger, har top score på 17 år. Ha ha. Barnvakt (syrran) och middag på krogen, goda drinkar och rödvin. För att riktigt passa på så gick vi på bio också, inte så ofta man blir utsläppt så det gäller att göra allt på en gång, även om det kanske inte var så romantiskt. Vi såg "This is England" JÄTTEBRA! Vilka minnen. Både maken och jag var helt nostalgiska. I dag gick jag raka vägen till Doc Martin butiken för att skaffa mig de där 16/14 håls kängorna som jag aldrig fick köpa när det begav sig. Oxblodsfärgade. Jag prövade, prövade och tillslut lät jag bli, ska önska mig dem ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar