9 jan. 2009

Inte bara mimare i parken

Det bor inte bara mimare i parken, det bor en Ingrosso också, lite skrämmigt de också. Nu är det inte långt kvar till födelsedag, likaledes skrämmande. Skitgammal. Ja ja har slutat bry mig. Dessutom har jag blivit arbetsskygg av att vara ledig så länge. I dag ringde några och ville ha dit mig idag och i morgon, jag sa att jag var upptagen - fy så slappt. Jag är faktiskt upptagen men inte med jobb, jag ska gå ut med hunden, tvätta lite och så ska grabbarna ha kompisar på besök, vi skulle bygga en igloo - mycket roligare än stapeldiagram för handelsbanken. Med tanke på blidvädret så blir det nog ingen igloo i allafall. En sak är dock bra med blidvädret - morsan sitter inte infrusen länge till. Man är alltid orolig för henne på vintrarna när isen är dålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar