27 jan. 2009

Vårtor på TV

När jag jobbar hemma hinner jag, förutom jobbet, en massa andra saker. Tiden brukar dock inte räcker till så mycket TV-tittning. Nu när jag sitter på kontor hela dagarna orkar jag inta göra någon av "alla de andra sakerna" och landar i stället i TV-soffan.
I går hamnade jag och maken framför ett program om en man med en udda hudsjukdom. Mannen hade vediga vårtor över händer och fötter. Det såg nästan ut som om han hade rötter och grenar.
- Pour sod, he can´t have a wank, sa maken.
Jag vet inte om det han saknade mest i livet, nu när han bara kunde visa upp sig på cirkus, var att runka - men vad vet jag, jag är ju bara kvinna.
Sedan tänkte vi en stund på om hurvida hans snorren också var full av vårtor - huuu ... vi blev tvungna att stänga av.

Mer TV.
Mia och Klara är tillbaka. Jag missade första avsnittet så jag måste kolla ikapp mig på nätet. De är mina favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar