10 jan. 2007

Man blir lyckligare av mac

Det är min subjektiva uppfattning.
Jag satt uthyrd för ett tag sedan och blev tvingad att leka PC-leken. Fy bubblan. Käns som att jobba med boxhandskar på. Man vill bara kasta ut den genom närmaste fönster. Nej tacka vet jag Mac. En mac är inte en dator - det är en kompis. Jag älskar min mac - halelulia!

I går var jag inne i en mac butik - bara titta ... tja, ett nytt headset bara.
Macar - vackert vita, rena, okomplicerade och helt underbart läckra. Jag vill ha alla.
Kolla bara in deras AD´s, "mac-killen" en yngre verson av Linley, roliga och på pricken.

Jag har lånat en mp3 bok på biblan och laddat den på ipoden - det är super. Alla lyckliga saker i ett. Jag hoppas att man så småningom ska kunna låna mp3-böcker direkt från bibliotekets hemsida.

Nu kommer iphone - steve jobs senaste familjemedlem. Ytterligare en lycklig pryl som har allt, men kan man blogga? Jag vill genast ha en. Får väll jobba lite så att jag har råd, och inte bara sitta här och blogga om det.

Låter ju som värsta mac-försäljaren. Det var inte meningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar