30 jan. 2008

liten läges rapport

Man har rätt lite att berätta. Sitter hela dagarna och stirrar på tabeller på dataskärmen. Jag har dock försonats med dem sedan CS3 - hallelulia för tabell styles! Nu känns de rätt medetativa medan jag har ljudbok att höra på. Ganska ointressant och medetativ den också, minns inte ens vad boken heter.

De gånger jag har umgåts med folk har jag lyckats säga grodor så nu är tre arga på mig. I går hade vi grann-frun på middag. Hon är gammal och ensam, så jag har kompenserat lite för grodorna.

En kär väninna fyllde år i dag och vi gick på Prinsen - mmm biff rydberg! jag kan aldrig bli vegetarian.

Minstingen har en lös tand och på fredag har vi varit husägare i nio år.

Sedan bilden på sacraldermoiden har jag inte kunnat titta på min egen blogg för den var så äcklig. Stackars syrran, hon har en riktig sacraldermoid och jag avundas henne inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar